عشق آتشین من

عشق آتشین من
یه کلبه پر از عشقولانه ها 
قالب وبلاگ
نويسندگان

 

خیلی سخت است نتوانی دستانش رابگیری و او را آغوش بفشاری

تنهامیتوانم به توبگویم خیلی دوستت دارم وتا ابدعاشقت میمانم عزیزم

خیلی سخت است برای رسیدن به اوکه خیلی دوستش داری

انتظاربکشی وآخرسرسهم این انتظارشیرین یک پایان تلخ باشد

پایانی که آغازحسرت عشق من است

تاکی باید حسرت رسیدن به تو بنشینم

تاکی باید لحظه هارابشمارم تاقشنگترین لحظه ام باتو فرارسد

شاید تا فردا یا شاید تا.....

تا آخر دنیا 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های عاشقی
برچسب‌ها: عشق اتشین مندل نوشته های عاشقیدلتنگیدوری
[ جمعه 24 آذر 1391 ] [ 14:29 ] [ hot lover ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

صفای چشمای مهربونتون که وبکده من رو قابل دیدهاتون دونستید.امیدوارم دلای عاشقتون همیشه گرم و شاد باشه.اگه محبت کنید نظر بدید ممنون میشم
امکانات وب